Leppäilemässä 13.1.-2.2.

Mie lommailen 13.1.-2.2. Kauas en karkkoo. Saapi soittaakkin jos sattuu olemaan asiaa. Viikolla 3 olen pesulalla pesemässä pyykkiä ma, ti, ke ja to klo 15.30 – 17.00. Ovet on auki, sissään vaan jos on asiaa. Siitä eteenpäin ei ole tietoa.